Hakkımızda

1982 yılında kireç üretimiyle başladığımız üretim maceramız bugün çeyrek asırlık bir zaman dilimine denk gelmiş bulunmaktadır.

Gecekondulaşmanın hızla arttığı 80’li yılların ortalarında evlerin boya yerine badana yapıldığı Türkiye zamanlarında Arnavutköy Bolluca’da kurduğumuz kireç söndürme tesisi ile birlikte üretimi öğrenmeye başladığımız ilk günden bugüne 8 marka ve 8 üretim tesisi, 200 yakın ürün çeşidi ile piyasada adından söz edilir bir marka durumuna gelmiş bulunmaktayız.

Temelden çatıya kadar tüm ürün gruplarında İstanbul Arnavutköy, İstanbul Silivri, Samsun Tekkeköy’de fabrikaları bulunan Yiğitsan Grup gerek ürettiği katma değer, gerek çeyrek asırlık Markalaşma serüvenini tüm hızıyla devam etmektedir.

Türkiye’nin her yerine yayılmış geniş dağıtım ağı, büyük ve küçük ölçekli demeden her sabah gönderdiğimiz yüzlerce ürün ile birlikte Yiğitsan Grup, Ortadoğu’dan, Avrupa’ya, Avrupa’dan Asya’ya tüm ürünlerini ihraç eden yüzde yüz yerli bir TÜRK markasıdır.   

Ülkemizin 1990 yıllarında başlayan Endüstrileşme ve hızlı kalkınma strajesi ile birlikte geçen yıllara oranla hızla artan konut ihtiyacı, eski yapıların yenilenmesi ve bu yenileme hareketinde artan yapı malzemeleri ihtiyacı Yiğitsan Grup ve diğer yerli markaları büyümeye zorlamıştır. Yapı malzemeleri sektöründe yerli markaların hammadde ihtiyacı artarken özellikle yabancı markalarında Türkiye’ye ilgisi artmıştır. Bugün ülkemizde yapı malzemeleri sektöründe yerli ve yabancı yatırımcılarla birlikte onlarca marka bulunmaktadır. Türkiye ekonomisinin lokomotivi durumundaki inşaat ve yapı malzemeleri sektörü özellikle 2015-2020 arasında kaydettiği başarılar ile sektörünün geleceğe güvenle bakmasına yol açmıştır.

Yapı malzemeleri sektörü  ulusal gelire katkısı, yeni iş alanları ve olanakları yaratma ve diğer endüstri kolları ile ilişkiler yönünden ekonominin en önemli iş kollarından biridir. Türkiye’de, yapı sektörünün bugün içinde bulunduğu durum bir gelişme ve değişim sürecine girildiğini ve hızla yol alınmakta olduğunu göstermektedir.

Bu değişim ve yol alma macerası özellikle yurtdışı kaynaklı ürün tedariğini azaltma, yerli sanayii geliştirme ve bu konuda ciddi AR-GE kaynaklarını finanse edip Türkiye’de üretimi yapılmayan, ithalata dayalı yapı malzemelerini ve hammadde tedariğini Ülkemizde üretip, dünyanın geri kalanına ihraç etmek üzerine kurgulanmıştır.

Küresel ve yerel düzeyde bu konuda hızla gelişen Türk Yapı Sektörü geçen 5-10 yıl içinde yeni yatırımlar ve üretimlerle ülkemizin ihraç kalemlerini azaltmış ve yerli markalarını yaratmıştır.

Stratejik seviyede üretimine odaklandığımız ürün gruplarının tümünü yapı sektörü için üreten Yiğitsan Grup hem markalaşma, hem de piyasada önemli bir aktör olmak için ürün çeşitliliğini sürekli artırmaktadır.